Gouden Website
Deel deze blog!

In 9 stappen naar een succesvolle website

In dit artikel leg ik uit welke 9 stappen ik hanteer voor het bouwen van een succesvolle website. Is jullie bedrijfswebsite gemaakt door een technische bouwer of creatieve designer? Of door een groot

Lees meer

Nu ben ik officieel een online persuasion copywriter…

Heel erg goed worden in Online Persuasion is belangrijk voor mij als website-expert en marketingstrateeg. Daarom volgde ik afgelopen maanden een intensieve training bij Maud Ebbekink en mag ik mij

Lees meer

Hoe schrijf je een goede over mij pagina?

Schrijf een goede over mij pagina en trek je websitebezoekers direct over de streepDe kracht van een goede over mij pagina op je website is enorm... Het is één van de meest gelezen pagina's, maar ook

Lees meer

Zo voer je een A/B test uit

InhoudsopgaveWat is een A/B test?A/B testen voor landingspagina'sA/B testen voor titelsEen schat aan informatieWerkwijze van de A/B testUitkomsten Welke onderwerpen vond het publiek het meest interessant?Conclusie

Lees meer

Zo schrijf je de allerbeste titel voor je blog

Waarschijnlijk stop jij net als ik veel tijd en moeite in het schrijven van een goed blog of grondig artikel. En wil jij graag dat je blog veelvuldig door je doelgroep gelezen wordt. Dus deel jij je blog

Lees meer

“Een Gouden Website zet ideale klant in beweging”

Hoe een doelgerichte marketingstrategie een bedrijf helpt om betere resultaten te boeken...Laatst werd ik benaderd voor een interview door Francien van Zetten. Daar deed ik graag aan mee. Op de website

Lees meer

Escaperoom voor ondernemers: Leuk uitje of krachtig instrument?

Een escaperoom voor ondernemers op een festival? Maar hoe dan...Heb je dat wel eens meegemaakt? Een escaperoom op een event voor ondernemers? En vraag je je af: waarom en hoe dan??Een ondernemersbijeenkomst

Lees meer

Hoge klantbeleving via je website… Hoe dan?

Vandaag de dag laten mensen die een website bezoeken zich voor een groot gedeelte leiden door gevoelsmatige, onbewuste elementen. Het begrijpen van die emotionele en onbewuste verwachtingen is dus

Lees meer

Verschil tussen een goede website en een gouden website

Je herkent het vast wel: je komt op een website en begrijpt niet zo goed wat het bedrijf of de organisatie doet. Of je ziet zoveel tegelijk dat je niet weet waar je moet zijn. En dus klik je maar weg,

Lees meer

Krachtige presentatie door bouwen van een sterk merk

In dit artikel leg ik de relatie tussen het bouwen aan een sterk merk, de focus die je nodig hebt om daar te komen en welke cruciale rol deze uitgangspunten spelen in jouw presentatie en zichtbaarheid.

Lees meer
>