Gouden Website
Deel deze blog!

Verschil tussen een goede website en een gouden website

Gouden website - blije klanten

Je herkent het vast wel: je komt op een website en begrijpt niet zo goed wat het bedrijf of de organisatie doet. Of je ziet zoveel tegelijk dat je niet weet waar je moet zijn. En dus klik je maar weg, naar een andere website. Op de volgende website die je bezoekt is er wel overzicht. […]

Lees meer

Krachtige presentatie door bouwen van een sterk merk

In dit artikel leg ik de relatie tussen het bouwen aan een sterk merk, de focus die je nodig hebt om daar te komen en welke cruciale rol deze uitgangspunten spelen in jouw presentatie en zichtbaarheid.    Waarom het bouwen van je bedrijf niet de eerste prioriteit heeftAls je jouw bedrijf wilt laten groeien, is het […]

Lees meer

Hoe maak je een goede funnel?

Hoe maak je een goede funnel (1 uit 5)

Inhoudsopgave Wat is een funnel?  Waarom een funnel?  1. klanten zijn enorm blij met jou!2. Je trekt leuke klanten aan die bij jou passen 3. Je ervaart meer vrijheid, doordat je efficiënter werktEen funnel als systeemEen funnel brengt focusHoe richt je een funnel in?Voorbeeld van een funnelHoe richt je nu zelf je funnel in? Hoe zorg je dat […]

Lees meer

Klantbeleving als succesfactor voor groei – Podcast met Erno Hannink

Podcast Erno Hannink met Johanna Oosterbaan

Erno Hannink: hij kwam elke keer naar boven met waardevolle artikelen als ik iets op Google opzocht over online marketing. Hij is 2e van de Achterhoek op het gebied van social media, heeft 7 boeken geschreven en meer dan 1000 artikelen. Hij bleek ook nog eens vlakbij mij te wonen. Ik werd nieuwsgierig naar deze […]

Lees meer

Hoge klantbeleving via je website… Hoe dan?

Hoge impact op klantbeleving

Vandaag de dag laten mensen die een website bezoeken zich voor een groot gedeelte leiden door gevoelsmatige, onbewuste elementen. Het begrijpen van die emotionele en onbewuste verwachtingen is dus cruciaal.Maar hoe realiseer je dat concreet voor jouw klanten? Zodat mensen die op internet je bedrijf bezoeken enthousiast raken om bij jou klant te worden? Inhoud […]

Lees meer

In 5 stappen je jaarverslag verbeteren

Verbeteren jaarverslag - online communicatie

Online communiceren via je jaarverslagWat het verbeteren van het jaarverslag met online communicatie te maken heeft… Als voorbeeld neem ik in dit artikel de zorg en de online veranderingen binnen dit speelveld.  Ik zie een verandering bij zorgorganisaties. Kwaliteit van zorg komt meer dan ooit dichtbij teams en cliënten te liggen. De huidige normenkaders waar zorgorganisaties mee […]

Lees meer

Online ondernemen en de 7 lessen die ik hierover leerde

Online ondernemen en de 7 lessen die ik hierover leerde

Hoe het antwoord op die ene vraag de groei van Gouden Website inluidde…  Vertwijfeld kijkt hij me aan. Traag roert hij zijn lepeltje door de koffie die ik net voor hem neer had gezet.  Hij staart naar een knoest op de grote houten tafel.  Hij had kort iets verteld over zijn zorgen. Dan komt zijn vraag. […]

Lees meer

Hoe schrijf je een begrijpelijke tekst op je website?

Hoe schrijf je een begrijpelijke tekst op je website

Hoe lees jij het liefst?Met een echt boek onder een dekentje op de bank? Of toch liever op het scherm op je laptop? Veel mensen houden er niet zo van om veel van een scherm te lezen. Ook is het kruisje van de website zo aangeklikt.  In dit artikel lees jij drie belangrijke tips, die ervoor […]

Lees meer

5 redenen om een goede website aan jouw klanten of cliënten voor te schotelen

Hoge impact op klantbeleving

“Waar kan ik het beste parkeren”?“Wat moest ik toch ook al weer meenemen bij de intake?”“Wat gaan we eigenlijk doen tijdens de groepssessie? ““Mag ik iemand meenemen?”“Wanneer is het bezoekuur?”“Hoe heet mijn behandelaar? Wat is zijn expertise?”Zomaar wat vragen die cliënten/patiënten, hun familieleden en andere bezoekers hebben als zij met jouw organisatie in contact komen. […]

Lees meer
>