Share

Een eerlijk interview over de dienstverlening van Gouden Website


Wat was de aanleiding om met Gouden Website in gesprek te gaan?

  • Noodzaak voor persoonlijke afspraken via website
  • Vorige leverancier Online Marketing voldeed niet aan verwachting. Dit was de 3e leverancier in 5 jaar die niet voldeed
  • Besef bij Gerald en Wilbert dat ‘afkopen’ marketing niet mogelijk is. We moeten zelf tijd en energie steken in Online Marketing.

Welke twijfels hadden jullie voordat jullie met Gouden Website in zee gingen? 

  • Gaat Gouden Website - Johanna leveren wat ze belooft?
  • Kan Johanna referentie overleggen van vergelijkbare klant zoals Z11made?

Wat heeft je uiteindelijk overtuigd?

  • Resultaatafspraak van Johanna waar vertrouwen uitsprak dat ze de klus aankon
  • Klik, kennis + enthousiasme Johanna in digitaal kennismakingsgesprek
  • Inhoud + uitstraling Gouden Website (door ons minutieus onderzocht en vertaald naar Z11made.)

Hoe is je ervaring met Online Marketing dienstverlening van Gouden Website? 

  • Gedreven onderneemster die voor een 10 gaat en niet minder
  • Kennis, kunde en ervaring van Johanna
  • Bewezen resultaat Johanna in campingmarkt in Nederland
  • Bereidheid van Johanna om extra tijd te investeren (as long as it takes)
  • Johanna heeft het vertrekpunt bij Z11made wat te laag ingeschat (er was meer tijd nodig om het gewenste resultaat te bereiken), maar loopt niet weg voor haar verantwoordelijkheid

Wat heeft de dienstverlening van Gouden Website je opgeleverd?

  • Inzicht in inhoud + structuur van digitale marketing
  • Per maand tussen de 268 en 410 unieke bezoekers op onze site
  • Enthousiasme van partners die initiatief van Gerald en Wilbert én professionaliteit van Johanna waarderen
  • Marketingboek voor Z11made met professionele uitstraling
  • Waar we nog aan werken is het aantal unieke emailadressen en het aantal afspraken. Deze resultaatafspraak is nog niet gehaald.

Wat is je het meest bijgebleven van de dienstverlening van Johanna?

  • Inzet, gedrevenheid en professionaliteit
  • Bereidheid om Tim (nieuwe marketeer bij Z11made) op sleeptouw te nemen
  • Eerlijkheid omtrent resultaatafspraak (‘mijn verantwoording’)
  • Partners betrekken bij Online Marketing om online impact te vergroten (deels gelukt)

Aan welk advies heb je het meeste gehad?

  • Opzet + inrichten leadfunnel via Online Marketing
  • KPI’s bepalen, weten waarop (bij) te sturen
  • “Ik wil meer impact maken” waar wellicht toekomstig gezamenlijke businesscase uit voortkomt

Als Gouden Website – Johanna één ding mocht verbeteren, wat zou dat dan zijn?

Sneller – eerder connectie maken met Telemarketeer van Z11made om resultaatafspraak te realiseren. Want voor onze doelgroep is toch ook de outboundmarketing nog van groot belang, terwijl Johanna vooral is gericht op inbound marketing.

Welk cijfer geef je dienstverlening Gouden Website?

9,5

Aan wie in je netwerk zou je ons product of dienst aanbevelen? 

  • Iedereen die tobt met digitale marketing en dat zijn heeeeel veeeel mkb-ondernemers
  • Online Marketeers die openstaan voor oplossing leveren in plaats van product
Bedrijfsadvies MKB - Z11made

Wat zou je dan als eerste over Gouden Website – Johanna vertellen?

  • Vakkundigheid, visie
  • Gedrevenheid, inzet
  • Eerlijkheid

Johanna Oosterbaan


Als online marketing- en communicatieadviseur help ik ambitieuze ondernemers om de online klantbeleving te verbeteren. Zodat zij bezoekers op hun website ontvangen die informatie feilloos kunnen vinden, begrijpen, een connectie willen aangaan en uiteindelijk klant worden.

Johanna Oosterbaan

>