In een paar seconden tijd bepaalt een bezoeker of hij op jouw website blijft of met een simpele klik jouw website weer verlaat.
Als jij erin slaagt om jouw websitebezoekers direct een vertrouwd gevoel te geven én ze te verrassen, trek je hun aandacht en gaan zij de juiste keuzes maken op jouw website.
Echt persoonlijk contact maken met je website en online aanwezigheid is niet zo gemakkelijk, maar je kunt een potentiële klant wel veel waarde geven en hem/haar online al langzaam opwarmen om iets bij jou te kopen of aan te vragen.
Als je websitebezoeker jou leert kennen en uiteindelijk je klant wil worden, kun je hem daadwerkelijk deze aandacht schenken.
Zodat hij jouw ambassadeur wordt en heel graag bij je terugkomt. Weer een fan erbij!
Als je websitebezoeker jou leert kennen en uiteindelijk je klant wil worden, kun je hem daadwerkelijk deze aandacht schenken.
Zodat hij jouw ambassadeur wordt en heel graag bij je terugkomt. Weer een fan erbij!
Wat gaat door het hoofd van je websitebezoeker?
Je potentiële klant stelt zichzelf vier vragen als hij op je website komt:
1. Welk bedrijf zit achter deze website?
2. Wat is het aanbod van dit bedrijf?
3. Voldoet de website aan mijn verwachtingen?
4. Ziet de pagina er betrouwbaar uit?
Betrouwbaarheid uitstralen doe je niet alleen door een functioneel design, maar ook door de klant aan te spreken op de website. Ook is het belangrijk niet alles tegelijk op je homepage te zetten, dit voorkomt keuzestress.
Tips voor de opbouw van je homepage
Ik wens je heel veel succes!