Martin Groenewege is specialist in interieur, met name voor de recreatiesector. Hij leidt per jaar ruim 50 interieurprojecten bij Landal Greenparks en andere gerenommeerde bedrijven.
Al 12 jaar is hij verantwoordelijk voor een belevingsgericht interieur in bungalows, restaurants, hotels en vele andere locaties. Hij heeft zijn eigen trouwe, loyale netwerk en ook het aantal nieuwe klanten groeit gestaag.
Zijn bedrijf is dus al uiterst succesvol, maar toch was hij deze winter deelnemer aan mijn Gouden Website programma.
Hieronder zie je een mockup van het resultaat.
Succesvol en toch een nieuwe website?
- Het programma heeft diepgang gegeven aan het bedrijf van Martin. Hij is tot de kern gekomen van dat wat hij zijn klanten aan meerwaarde biedt. Het advies van Martin als toegevoegde waarde bij productontwikkeling staat nu op de voorgrond. Vanuit daar maakt hij samen met de klant keuzes om tot het meest optimale en aansprekende product te komen.
- De visie over wat interieur kan bijdragen aan de verhoging van het aantal bezoekers van een bedrijf is nu een onderdeel geworden van de website. Want wat betekent het bijvoorbeeld voor een bedrijf als een originele fotowand door bezoekers op de foto wordt gezet en viral gaat?
- Martin is ervan overtuigd dat de website een afspiegeling zou moeten zijn van wat hij aanbiedt. Zijn kwaliteiten als adviseur en spin in het web bij een groot project zijn op de website van Martin uitgelicht, waardoor het zwaartepunt op het advies komt te liggen en minder op het product.

Wat zegt Martin zelf over het programma?
En wat vond ik van de deelname van Martin?
De deelname van Martin aan het programma heeft veel opgeleverd voor de groep. Zijn advies, kwaliteiten en humor werden enorm gewaardeerd.
Ook ik vond het een voorrecht om met deze vrolijke, deskundige ondernemer samen te werken.
Website van Martin
Bekijk de nieuwe website van Martin en zie hoe onze samenwerking heeft geleid tot een prachtig en compleet totaalbeeld van Martin als persoon en als adviseur.