Hi!

Over Gouden Website oprichter Johanna Oosterbaan

Online Marketing Strateeg
Website Expert

over gouden website


En haar succesformule

Ik val maar meteen met de deur in huis. Hoeveel energie kost het jou op dit moment als je probeert bezoekers of klanten te vinden, maar er te weinig aanvragen binnen komen? Hoeveel potentiële inkomsten loop je mis doordat klanten jouw website niet kunnen vinden?
Met mijn ontwikkelde en beproefde Gouden Website succesformule help ik ondernemers en organisaties aan een werkende website die de juiste klanten, meer vrijheid en meer groei oplevert... 

Over Johanna


Hi, ik ben Johanna

LinkedIn: in/johannaoosterbaan/
Locatie: Zelhem, Achterhoek, Gelderland
Email: Johanna@goudenwebsite.nl
Opleidingen: Toegepaste Communicatie Wetenschappen, Media Design, SEO voor gevorderden, Schrijven voor Conversie, Maak van je boek een bestseller

mijn verhaal


De moeizame weg op weg naar een bloeiend bedrijf...

In een authentieke positionering schuilt kracht en zichtbaarheid.

Toen ik 25 was, had ik je nooit geloofd als je me zou vertellen dat ik 10 jaar later honderden ondernemers zou helpen met de groei van hun bedrijf. Op dat moment zag mijn leven er heel anders uit...

Ik ben geboren met een waanzinnige drive om alles, maar dan ook álles te onderzoeken. Al vroeg was ik bezig met het waarom van dingen. Als introvert meisje zat ik altijd in de boeken. Mijn mening durfde ik echter niet te geven. Ik verschool mij in het achterste hoekje in de klas, hopende dat ik niet zou opvallen. Ik wist dat ik dat eigenlijk helemaal niet wilde, maar kon geen strategie bedenken hoe ik dat moest veranderen.

Toen ik 17 was ging ik op kamers en Toegepaste Communicatie Wetenschappen studeren. De onrust die ik voelde doordat ik mijzelf niet zo durfde te laten zien, bleef aanhouden.

Ik ging heel hard werken om mezelf hierin uit te dagen.

Na het afronden van de universiteit nam ik veeleisende banen aan en gaf ik leiding aan grote projecten en groepen mensen. Ik volgde nog meer opleidingen en las ik minimaal 3 boeken per week. Op mijn 29e kochten mijn man en ik een boerderij, omdat we heel graag met onze kinderen lekker buitenaf wilden wonen. In onze achtertuin was toevallig een slechtlopende camping. We besloten van de camping een succes te maken. Ik daagde mijzelf uit om mij online goed te presenteren en op de website van de camping ons verhaal te vertellen. Dit droeg eraan bij dat binnen een half jaar onze camping vol stond.

Ik hoefde mezelf niet meer te bewijzen.

Ik bleef mezelf elke keer uitdagen, maar toen ik begin 30 was besefte ik: nu moet ik eens even helemaal stoppen met doorrennen. Ik trok een jaar uit om uit te vinden wat ik te doen heb in deze wereld. Ik kwam tot de conclusie dat ik dit eigenlijk al wel wist, maar nog niet de rust had genomen om dit goed tot me door te laten dringen.

Ik zag om mij heen unieke, vooruitstrevende mensen waarde toevoegen aan het leven van anderen door ánders te denken. Velen van hen waren ondernemer met een goedlopend bedrijf. Dat was precies waar ik naar toe wilde. Door mijzelf te zijn, voeg ik de meeste betekenis toe. Mijn missie werd andere ondernemers en bedrijven te ondersteunen in de groei van hun bedrijf, zodat zij óók meer waarde kunnen toevoegen. Wetenschappelijke modellen, theoretische kennis uit alle opleidingen en boeken, combineer ik nu met mensenkennis, ervaring en intuïtie. 

Een bedrijf runnen vanuit het nadoen van dat ‘wat anderen de concullega’s doen’ levert niet de gewenste resultaten op.

Alleen werken volgens modellen, templates en geijkte of juist onuitgesproken regels, geeft uiteindelijk niet het succes waar je naar streeft.
De juiste en allerbeste klanten trek je juist aan vanuit eigenheid en authenticiteit.

De goede dingen doen maakt het verschil tussen een slechtlopende en een bloeiende, betekenisvolle business. 

Als bedrijf en als persoon mág je zichtbaar zijn en impact maken door je expertise te tonen. Op je eigen visie en voorwaarden. Om dit succesvol te kunnen doen heb je naast je vakmanschap vaardigheden nodig op het gebied van leiderschap, management, communicatie, sales en marketing.

Als één van deze pijlers niet goed en zorgvuldig is gefundeerd, is het bouwen van een echt succesvol bedrijf niet mogelijk. Dat is mijn visie. Met mijn Gouden Website Methode heb ik een totaaloplossing gecreëerd, waarbij ik ondernemers coach en ondersteun om die pijlers goed en grondig neer te zetten.  De ondernemer stippelt samen met mij in het door mij ontwikkelde groeiprogramma de lijnen uit. Samen met mijn team vertaal ik dit vervolgens in de juiste online marketinguitvoering en bijbehorende Gouden Website.
Met als resultaat: meer klanten, meer winst, meer groei én meer vrijheid voor jou als ondernemer.  

Ik heb mijn draai gevonden... 

Ik gun alle ondernemers en bedrijven dat zij hun eigen weg durven te gaan, net als ik dat met vallen en opstaan heb geleerd.
Dat zij door de juiste dingen te doen in te zetten zichtbaar én daardoor succesvol zijn.

Ben jij er klaar voor om een succesvol en bloeiend bedrijf te bouwen?

totaaloplossing voor ondernemers die willen groeien


Succesformule van Gouden Website

icoon persoonlijke groei

Kwaliteit

Lever de allerbeste kwaliteit. Doe dat wat past bij jouw kernwaarden en talenten. Wordt een kei in je vakgebied, maak impact en zet heldere strategieën uit om daar te komen. 

Leiderschap

Durf groot te dromen. Bepaal daarbij de juiste groei-, prijs-, en marktstrategie. Focus op een niche & wordt marktleider. Werk aan goede samenwerkingen om dit te bereiken. 

icoon meer omzet

Management

Doe de juiste dingen goed en doe de goede dingen. Automatiseer online processen en besteedt operationele taken uit. Stuur op financiële doelen, data & statistieken.

icoon content

Marketing

Bouw een sterk merk en waardepropositie. Maak content die potentiële klanten naar je website trekt. Claim je positie binnen Google met de juiste zoekwoorden.  

Communicatie

Laat een onvergetelijke indruk achter. Durf je visie te delen, online en offline. Raak mensen met verhalen. Wees hartverwarmend gastvrij. Leer van feedback en complimenten.

icoon klantbeleving en funnel

Sales

Ontvang een website met keigoede copywriting, gericht op conversie. Zet upsell- en verkooptechnieken in. Zorg dat je klant 'ja' zegt tegen jouw aanbod en fan wordt.

mijn ervaring


Overstijgende blik en brede kennis en ervaring

2005 - 2016

Beleids- en communicatieadviseur

Diverse instellingen

Na mijn studie Toegepaste Communicatie Wetenschappen in Enschede volgde ik een traineeship, zodat ik diepgaande kennis en vaardigheden in de praktijk kon ontwikkelen op het snijvlak van beleid en management. Na afloop van het traineeship werd ik beleidsadviseur / projectmanager bij een grote GGZ instelling. Strategie, ontwikkeling en uitvoering op het snijvlak van beleid en communicatie, waarbij storytelling en het begrijpelijk overbrengen van beleid en processen steeds centraal stond.

2012 - 2016

Projectmanager gastvrijheid

Zorginstelling (2300 medewerkers)

Een nieuwe visie op gastvrijheid was de basis voor het ontwerpen van customer journeys, impactvolle klantbeleving, motiveren van medewerkers en significante verbetering van cliënttevredenheid. Elk stadium van de klantreis finetunede ik samen meer dan 100 verschillende teams, zodat patiënten en familie toegankelijke informatie ontvangen en gastvrij worden verwelkomd en bejegend. Ik leidde en implementeerde diverse klantbelevingstrajecten met tevreden klanten en landelijke prijzen tot gevolg.

2014 - NU

Veelzijdige
Ondernemer

Zelhem / Achterhoek

Als campingeigenaar, resultaatgerichte website-expert en businesscoach begeef ik mij op diverse terreinen van het ondernemerschap. Deze ervaringen leveren mij een krachtige toolbox op die ik inzet bij het ontwikkelen van strategieën voor klanten.
Sinds de oprichting van mijn bedrijf Gouden Website in 2017 hielp ik ruim 120 ondernemers en organisaties naar meer tevreden klanten, meer groei en meer vrije tijd door het neerzetten van een resultaatgerichte website en de juiste marketing.

referenties


Wat anderen zeggen over ​Gouden Website








Anne Bressers: ” Johanna is betrouwbaar, loyaal en betrokken"


"Johanna is een professional in haar werk en haar passie voor het verbeteren van klantbeleving straalt zij tot in detail uit.

Zij is authentiek en zeer toegankelijk, waardoor mensen graag met haar samenwerken. Ze verbindt en slaat stevige bruggen.

Een gesprek met Johanna gaat niet alleen over de dagelijkse to do lijst, maar over wat iemand echt bezighoudt.

Johanna kan vanuit haar brede helikopterview snel processen doorzien.

Zij kan deze eenvoudig weergeven en bespreekbaar maken. Zij bereikt linksom of rechtsom haar doelen door stevige bruggen te bouwen.

Zij motiveert mensen en verbindt hen met elkaar, binnen en buiten een bedrijf of organisatie. Zij is betrouwbaar, loyaal en betrokken."

Meer recensies vind je hier. 



Mijn wereld


Uit mijn dagelijkse en zakelijke leven...

Johanna op de radio

Live radio interview

Groeiprogramma voorjaar 2019

Doelgroep campingwebsite

Gasten genieten op onze camping

Opening van camping Toeven

Met man, kinderen en campinggasten het nieuwe seizoen inluiden

Podcast Johanna Oosterbaan met Erno Hannink

In de podcast van Erno Hannink

Hoe maak je een succesvolle website. Johanna Oosterbaan lezing voor bedrijven

Lezing over online marketing voor bedrijven

Vieren afsluiten programma

Groeiprogramma winter 2018

Johanna Oosterbaan Gouden Website

Workshop voor ondernemers

Aan het werk in mijn trainingsruimte

even samen brainstormen?


Laat mij weten met welke vragen jij rondloopt. Ik denk graag met je mee!

Groeiprogramma

  • Ben jij een ambitieuze ondernemer die er aan toe is om je bedrijf krachtig te laten groeien?
  • Valt er een last van jouw schouders af als je zeker weet dat je website en online marketing nieuwe klanten gaat opleveren?
  • Wil jij de juist klanten aantrekken, zonder dat je het gevoel hebt steeds te moeten verkopen?
Dan is mijn groeiprogramma inclusief succesvolle website misschien wel wat voor jou.

>
In gesprek Johanna

Focusdag 13 december

Tijdens de focusdag zetten we samen een marketingstrategie uit. Ook maak je een praktisch plan om meer klanten uit je website te halen en te groeien met je bedrijf. Via mijn GOUDEN VRIJDAG ACTIE kun je nu voor een klein bedrag deelnemen.