Hoe je je website in een paar stappen enorm verbetert
Dit artikel is voor alle ondernemers die zich zorgen maken over de online resultaten en/of de ondernemers die meer klanten uit hun website willen halen.
Is jouw / jullie bedrijfswebsite gemaakt door een technische bouwer of creatieve designer? Of door een groot professioneel bedrijf met diverse disciplines? En leverde dat een prachtige website op?
Misschien herken je dit dan stiekem wel. Je stak veel tijd, energie en geld in de nieuwe website en bij de lancering was je er heel trots op. Maar nu de nieuwe website een tijdje online staat, blijkt dat de verkopen en aanvragen toch wel erg tegenvallen. De forse investering lijkt niet op te leveren wat jullie ervan verwachtten.
Essentiële punten op een website
Dit is het punt. Een website met een strak design doet niet altijd wat het moet doen. Veel bedrijven missen een aantal essentiële punten op hun website, waardoor bezoekers niet overtuigd worden om een connectie te maken of iets te kopen.
Wat bedrijven vertellen op hun website is vaak informerend, maar helaas niet uniek of persoonlijk en zeker niet overtuigend.
Met welke punten op je website hield jij rekening?
Denk na over deze vragen voordat je een webbouwer in de arm neemt.
Houd rekening met deze punten bij het (laten) bouwen van je website
Aandacht besteden aan bovenstaande punten kan de doorbraak voor je bedrijf betekenen. Ik kijk graag met je mee. We kunnen bijvoorbeeld een dag bij je langskomen. Aan de hand van de 10 bouwstenen uit de Gouden Website Methode lichten we tijdens deze dag jullie website door. Alle verbeterpunten verwerkt het team Gouden Website voor jullie in een praktische blauwdruk. Daar kan jullie websitebouwer zeker mee uit de voeten.
Wil je graag direct aan de slag met je website? Neem dan contact met me op.